arieke.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Heyhoi lezers!

Nog een klein maandje en dan is het al zover, dan vlieg ik richting Uganda voor 3 maanden. Het is nog zo onwerkelijk, maar hoe dichter bij het komt hoe meer het besef komt dat ik werkelijk naar Afrika ga. En hoe meer dingen ik regel hoe definitiever mijn reis wordt. 

Op deze blog kunnen jullie op de hoogte blijven tijdens mijn verblijf in Uganda. Hoe vaak ik een blog ga schrijven weet ik niet, dat zal ik bekijken als ik in Uganda ben. Maar ik zal mijn best doen om regelmatig jullie op de hoogte te houden en mijn ervaringen te delen.

Verder voor diegenen die nog niet weten wat ik ga doen, even in het kort: ik ga voor stage 3 maand naar Uganda. Ik zal dit doen via de organisatie 'Doingoood'. Ik zal vrijwilliger zijn op het project Agape. Agape Ministries is een project dat kwestbare kinderen in Kampala helpt. Dit project helpt hun doelgroep in 3 fasen:

Via outreaches in de sloppenwijk.
Via het ‘drop-in’ centrum
In de volledige opvang 

Wat precies mijn taken zijn weet ik nog niet. Ik zal het zien en ervaren... Verder verblijf ik in een doingoood huis waar plek is voor ongeveer 15 personen. 

Wil je dus weten hoe mijn ervaring zal zijn in Uganda, houd dan deze blog in de gaten! 

Ik ga nu nog de laatste dingen regelen voor mijn vertrek en ik ga zeker nog even genieten van de laatste weekjes vakantie en dan hoop ik jullie weer te zien op mijn volgende blog!

En oja, tips zijn altijd welkom! Heb je nog leuke ideeën voor activiteiten wat ik kan doen op mijn project, of heb je zelf ervaring met Afrika, dan hoor ik het graag!




Nog even praktische dingetjes...

Op deze blog zul je regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Arieke

Reacties

Reacties

Aliette

Wat leuk Arieke! Ik ben benieuwd naar je verhalen! Zal je zeker aanraden om een weekend naar Banda Island te gaan! Er zijn in Kampala verder heel veel leuke dingen te doen! Succes met alle voorbereidingen:)

Zwanet ramaket

Mooi verhaal Arieke, wat zul je veel beleven. Heel veel plezier

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood